Gomorgon!

O jaa är vaken och klockan är halv 12 (har varit vaken ca 2 timmar!)jätte skönt och fick nåt anfall och började städa så nu har jag faktiskt rensat ur min låda med alla kläder...snacka om att det behövdes och plockat ur alla kläder ut en ikea kasse som har legat där kanske..2 veckor? Hmm man börjar ju undra om jag är senil eller nåt skulle knappas förvåna mig! Yes..aja annars inga planer eller tjatar på Andrea att vi ska åka ner på stan och kanske gå och sola, Nice! Fast går väll halv bra när du läser detta Andrea hoppas jag att vi varit på stan! =D

Och så kanske skulle jag träffa Camilla vi får se, jag ska ju upp 6 imorgon så är väll bäst att lägga sig i tid så man orkar upp..för har stalltjänst så måste sega mig iväg till ica sen och köpa något att äta med! Något förslag på nåt gott? Antagligen blir det väll något onyttigt fö är ju inte precis expert på att äta nyttigt, Anna Skipper nästa eller vadå!?

Aja nu ska jag tjata lite mer på Andrea så hare bra!

Kram Ingrid



Satt och kolla på den här igår, jäkla bra! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-05 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback