Hejsan

..bloggen. Inget spc. har hänt i mitt otroligt intressanta liv nej inte direkt. Gårdagen var iaf rolig..cyklade runt med Hillevi först skjusa hon ner mig på stationen och jag hade tydligen sönder hennes cykel hehe. Och så hämta vi min cykel och så fick Hillevi den otroligt smarta iden att cykla till donken. Så då bar det av till årsta och självklart var det stäng..och som vanligt med mitt otroligt fina ordspråk så hoppa det ett antal grodor ur munnen.

Så då vart det att cykla vidare till salabackar vilket var öppet och som belöning delade vi på en glass, tyckte vi förkänade det efter den där hemska cykelturen.
Och som vanligt blev det prat om allt och inget mellan mig och Hillevi, och efter ett tag bar det hem igen och självklart har jag tvingat Hillevi att träffa mig idag igen..annars tar jag till våld..jag vet att du läser det här din muppunge..annars har jag skitråkit känns ganska onödigt att sitta hemma dom sista dagarna innan helvetet börjar igen..men ja orkar inte bry mig.

Annars då tycker jag ni ska lyssna på Son's gonna rise och Coffe and Cigaretts, grymma låtar!

Hare bra puss Ingrid


Ge mig sommmmmmmmmmmmmmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback