Ingridsliv goes sminkblogg

Yeeeeh, äntligen skriver jag..och tänkte faktiskt skriva om min senaste shopping!


Cover all mix mus. 3 stycken pennor med färgerna röd för att
dölja blått, gult för att dölja rött och en beige för att blanda ut dom
andra två!

Pris: 249kr



Heltäckande fondation från mus, vanilla.
Pris. 249kr


Löspuder från mus, cream
Pris 229kr

Köpte även en pennvässare, men hittar ingen bild på den men den kommer från mus med och kostar 79kr!

Har inte använt produkterna än, men har hört mycket gott om dom så blir en recensition i bloggen när dom är använda!


Kommentarer
Postat av: CS

Ny fräsh blogg ser jag!! Kul!! Jag har oxå makeup från mak up store men jag har ej använt det ännu!!

Hoppas allt är bra.



Kram Kusse C

2010-04-19 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback