To get hurt

Dom senaste dagarna har varit lite omtumlade så bloggen har legat på is.
Har hänt en del saker som ja måste reda ut med mig själv. Så det så!
Hur som haver, hur mår ni? Ja mår braa förutom att det känns som att ja har elefant som står och stampar på mitt huvud. Det är mindre kul.
Annars så överlever jag nog hehe, annars då inga direkta planer för dagen eller jo ska tvätta håret och lägga en inpackning eftersom mitt hår är som en stor jävla knut. Not nice, thank YOU flr absolute repair från Loreal den e dyr men helt klart värt pengarna!



Har inget vettigt att skriva så slänger in ett bildregn fån Egypten istället
Enjoy!


Fredric

Snorkling





Korallreven

Det va skitsvårt att fota fisk jävlana









Razz Mohammed





Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej kissie :)

2010-04-09 @ 16:32:31
URL: http://cheerblond.blogg.se/
Postat av: CS

Oh vilka fina bilder, verkar vara hur härligt som helst i Egypten. Vore kul om man kunde komma iväg utomlands någon gång.



Kram CS

2010-04-19 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback