Tortyrredskap, javisst!

Förkyld som bara den är man..känns inte så jätte roligt. Men men ingen skola för min del imorgon. Så bli att sitta hemma en dag till, tyvärr träter mitt tålamod när jag gör det och jag känner bara för att gå ot och spinga ett maraton eller nåt. Överenergisk..lite kanske.
Hur som haver har jag misshandlat mina ben med min epilator jag fick i födelsdagspressent.
Och tro mig..mina ben är misshandlade sönderrivna kalla det vafan ni vill! Men att påstå att det "inte är så farligt att epilera bena" ÄR EN STOR FET LÖGN!
Bara så ni vet..och just nu känner jag att jag absolut inte har något vettigt att skriva utan att det bara blir massa bullshit.

Får sova på saken och komma på något mer vettigt att skriva imorgon!


Det bästa läppglanset som finns! Smakar super gott med
solskyddsfaktor 25!

Kommentarer
Postat av: Fanny

ajdå;o de kanske är nåt fel på din epilator. Jag får aldrig sår..

2010-04-22 @ 13:55:09
URL: http://thebanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja du den rycker ju ut varje hårstrå XD

2010-04-25 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback