Träna

Nu ska jag och Mickis iväg och träna, gymma! Jag ber till gud att jag inte kommer skada mig själv, någon annan eller förstöra något. När jag tänker efter så låter det inte helt fel att "Ingrid ramla av löpbandet" eller "Ingrid snubbla och dog" yes..det låter som mig. Klantigast av dom klantigaste!
Borde få pris..aja hur som helst så väntar jag på att Mickis ska smsa nu, så rullar vi väl iväg mot det fruktansvärda ödet till mötes.

Hur som haver ringde jag och väckte Hillevi imorse, hon blev skit glad.
Jag: GOOOOODMOOORGON!
Hillevi: Va fan ringer du för, jag sover!
Jag: Ska du med och träna?
Hillevi: Är du dum eller!? JAG SOVER!
Hillevi: Klick

Yeeeh..glädjespridaren Ingrid.
Nej nu ska jag börja fixa mig, see u!

Puss Ingrid



Försökte tupera mitt hår förgäves igår

Kommentarer
Postat av: hillevi

onda människa

2010-04-12 @ 12:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback