Hiss vs Diss

Hiss:

1. Tyra Banks, heeeeejsan jag tror jag är lesbisk!
Hon är grymt snygg, är inte pinnsmal och har har ett underbart program!
Kärlek till Tyra!

2. Make up store- Dom har underbara produkter, och jätte trevlig personal!
Har köpt en skugga+ kajal som jag ska visa er sen!

DISS

1. Sura tanter och gubbar. Bara för att dom är gamla och sura och sitter inne och kollar på bingolotto
så behöver dom inte låta det gå ut över mig!

2. Eleka annonyma kommentarer så sjukt önödigt, det är en sak om man vågar stå för den man är, men i 99% av fallen gör inte personen det, så sjukt patetiskt!


Kommentarer
Postat av: alva

sv: ja den är ruskigt bra.. men.. fistful of love är snäppet bättre!

2010-08-05 @ 22:03:40
URL: http://dontfuckaduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback