Sämsta upptaderingen..

Sorry jag vet att jag varit sämst på att uppdatera, men har inte haft lust/ork att blogga.
Jag har sagt det förut och säger det igen, om jag inte bloggar om nåt vettigt så bloggar jag helst inte överhuvudtaget.

Och jag började ju en ny klass idag, vilket medföljer nya ansiktet och nya namn.
Och en ny start, med en ny början.

Men en sak slog mig, hur mycket jag saknar min gamla klass.
Vi har ändå gått med varandra i 3 år, en lång tid.
Det är ändå en slags trygghet att luta sig tillbaka på, ens klas blir som ens andra familj.
Och sin familj är inget man bara släpper taget om.

Jag hoppas verkligen att den här nya klassen ska bli lika bra som min förra, hoppas hoppas hoppas!
Hur som helst, det kommer bli en intressant upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Martin M

Sv;Det e jag som ska tacka =)

2010-08-21 @ 03:09:03
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Martin M

Sv; Vet inte om det e du som skrivit kommentaren. Men ip-adressen är samma iaf. Sant att jag har mkt i svart och vit. Men tro mej, jag har fler kläder än svart och vit;)

Btw, tack för tipset!:)

2010-08-21 @ 13:02:56
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback