Svar på kommentar!

Fick en jätte gullig kommentar, och hon undrade ovad jag använde för grejer till mitt yttre så att säga!
Och självklart svarar jag, tänkte börja med hårgrejerna!



1. Shampoo från biolage för torrt och stressat hår
kostar ca 169kr.

2. Inpacking från Loreal, absolute repair, underbar!
Tänk på att en inpackning öpnnar fibrena i håret
så använd alltid balsam efter som stänger dom igen
annars slits håret lättare!
Kostar ca 180kr.

3. Balsam från biolage för torrt och stressat hår
kostar ca 169kr

4. Leave in balsam från Biolage, återfuktar håret
och reder ut det, personligen tycker jag inte det
är så super bra! Kostar ca 149kr

5. Serum från Loreal för torra och spröda toppar,
gör så topparna blir mjuka och fina utan att
göra håret fett! Helt underbart det med!

6. Silvershampoo från Loreal, reducerar
det gula i håret. Använder bara vid behov.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-04 @ 23:20:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback