Våga gå imot!

Jag har bestämt mig, jag ska färga mitt hår!
Är så jäkla trött på att bli kallad fjortis och dylikt pga. av min hårfärg!
Men tro inte att det är endast därför jag vill göra det..det sliter nåt så grymt att bleka håret.

Men stilar som fjortis och emo har stigit folk åt huvudet, bara för att man är blond är man fjortis och svarthårg emo.
Det är ju sjukt löjligt och jag hoppas folk växer upp och slutar kalla varandra sånt.

Om man skär sig är man inte emo, man mår dåligt och för att klara av smärtan så åstakommer man den fysikskt istället för pysykiskt.
Det är fruktansvärt att en del får leva med sånt i vardagen, och ännu mera att dom ska behöva bli kallade "emon"

Hitta din egen identitet istället, och var du!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: nej bloggpaus gillar vi inte, men är tillbaka nu :D!

2010-08-09 @ 08:38:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv-. bra :D

2010-08-09 @ 13:57:27
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback