Dagen..

Alla har ju både bra och dåliga dagar..idag har det varit en dålig dag. Har kännt mig trött och sliten hela dagen..nästan lite sjuk. Inte glad..jag som nästan alltid är glad.
Jag vet inte varför men ibland så bara sköljer det över en som en kallvatten dusch.
Jag är en sån person jag fixar inte stress blir bara nervös och bryter nästan ihop.
Jag vill ha koll på allting och ibland går inte det och jag måste lära mig leva med det.
När jag var liten fick jag diagnosen Tourette syndom..mycket där min stress ligger.

Visst jag blev retad för det när jag var liten, barn kan vara elaka. Jag förstod nog inte rikigt själv var det var när jag var liten självklart var det jobbigt och så men det var med vardag lixsom (=
Jag kan inte säga att det är borta helt för der är det inte, men idag kan jag hantera det.
Och det kan vara skit jobbigt men jag kan leva med det..vad har jag för val lixsom.

Så nästa grej är att jag måste lära mig hantera min stress..är skit jobbigt så måste göra det för min egen skull. Jag vet inte riktigt hur men på nåt sätt (=

Och en till sån sak som jag sa förut..klonka inte ner på nån som har Tourette, det är jä*lit jobbigt kan jag säga. Visst jag är absolut inte perfekt själv när det gäller sånt, men jag vet hur det känns (=
Och på nåt sätt har alla det mer eller mindre tror jag, hur många springer inte en extra gång och kollar så man låst dörren eller att spisplattorna är av..värt att tänka på!

XOXO // Ingrid


Det var några år sen..

Kommentarer
Postat av: Alina

nämen tack så mkt hehe =)

2010-01-03 @ 19:05:33
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

tack!! =) kul att höra:)

2010-01-03 @ 21:15:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback