Ett par tips i vardagen..

Tänkte slänga in ett par skönhetstips som jag använder mig ofta av!



Det här är helt klart världens bästa serum!
Gör håret mjukt och lent och förbygger klyvna
hårstrån (kom ihåg att det inte går att "läka" ihop
ett klyvet hårstrå men dock att förbygga :)
Kostar 170-180 kr hos frisören!





Försök lägga en ansiktsmask iallafall 1 ggr i veckan
(haha inte en chans att jag hinner göra det)
men är inte helt fel att lägga en mask och krypa ner
i badet och bara stressa ner!
Den här masken brukar jag använda, den är skit bra!
Den är djuprengörande och återfuktande och kostar
20kr på Åhlens!





    

Köp en hand creme, perfekt att ha i väskan!
Spc. nu på vintern behöver händera återfuktas
då dom blir torra och fnasiga när det är så kyligt i
luften! Och glöm inte att använda vantar för dina
händers skull!



Det sista tipset som jag tänker skriva ner nu är ikväll är ett superbra
och snabbt sätt att få mjuka o fina läppar!

Ta lite strösocker och peela mot läpparna ta sedan
en frote handuk och torka bort, sen som en
extra booster släng på ett läppbalsam!
Läpparna kommer vara mjuka och fina efter
det kan jag lova! (=


Idomin är ett skitbra läppbalsam! Släng på och låt verka under natten, och voila (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback