Godmorgon!

Hejsan hoppsan jag är vaken! Helt otroligt..eller utan mina kära föräldrars hjälp så hade jag nog inte varit vaken nu och då menar jag efter ½ tjat och uppdragna persiener. Men det var värt mödan..typ.

Hur som hellst åt jag fruktsallad till frukost..skit äckliga apelsiner var det jätte sura men annars gick det väll i!
Så har varit uppe och fixat mig lite (eller satt på mig mjukisbyxor och t-shirt hehe) men hållå det är söndag vem orkar bry sig om hur man ser ut då!?..Not me.

Annars har jag inga planer för dagen såå om det är nån snäll liten människa där ute som vill hitta på nåt så är det bara att smsa! 

Och bara för att jag är rikitgt snäll så har jag slagits med mitt kamerastativ halva morgonen..tyvärr måste jag medge att stativet överlistade mig, så inga outfitbilder idag! Håll ut det kommer (= 
Så bara för att vara rikitgt rikitgt snäll så fota jag nåra väldigt nice morgonbilder (HAHAH vem försöker jag lura!) 
Säger bara ord..

Jag bjuder på dom här!

  

 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback