Nuu..

När jag satt hos Sandra och kollade på film fick jag lixsom en känsla..vet inte hur jag ska beskriva det. Jag är sån som inte sätter några nyårslöften..för jag vet att jag inte kommer hålla dom men nu jäklar ska jag skriva upp dom sakerna i bloggen som jag ska göra..och jag ska hålla dom, jag ska det !

1. Ta tag i bloggen, ska bli en makeover här..bättre uppdatering, mer bilder, och varation!
2. Börja träna..måste det, jag är en jäkla soffpotatis och gör inte mer än vad jag behöver..tyvärr.
3. Äta minde godis..hur ska jag överlevautan godis..
4. 
Fota massa ! För er som missat har jag ju köpt en systemkamera (en Nikon D3000)
5.
Ta tag i skolan, jag måste sista terminen ju..kämpa för kung och fosterland och lite till (=
 
Ja det var nog dom 5 grejerna som jag måste göra..och jag ska fixa det! (Okej jag ska försöka)
Vet inte hur smart det är att sitta och skrva såna här mål för sig själv kvart 1 på natten, men om jag inte gör det nu blir det aldrig av!

Förresten för att inte glömma! Kollade på i taket lyser stjärnorna för första gången idag (okej jag vet att den kom ut för typ 1 år sen!) men gud vilken sorglig film..usch satt med gråten i halsen! Men tycker det är bra att dom göra såna filmer med..det är lixsom verkligheten, alla sagor slutar inte perfekt.

Men nu ska jag lyssna vidare på älskade Beyonce!
Här kommer lite bilder fotade med nya kameran! (=












Ja och där har ni kameran..en Nikon D3000 med 18-55 mm objektiv.

Sov så gott ! Kram Ingrid.


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Fin häst, är det han du rider?

2010-01-03 @ 10:25:13
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gudars skymning vilken fin häst ;)



Hoppas allt är bra med dig ingrid!! Kram nettan

2010-04-11 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback