Sliten

Usch idag har det varit en sån stanna under täcket dag. Min första tanke var väll nåt i stil med faan det är bara tisdag. Och som grädden på mosen insåg jag ganska snabbt att jag tappat bort mitt betalkort (öö fick ett nytt för typ 2 veckor sen för att jag tappa bort det gamla) ja och det var ju såhär halv bra.

Så då var jag tvungen att ringa en halv glad mamma
Lät nåt i stil med

Mamma: Heej hur är det?
Ingrid: Äääämmm Mamma jag hittar inte mitt betalkort..hehe
Mamma: Vad sa du!?
Ingrid: Jaa min plånok är typ trasig det har ramlat ut.
Mamma: Vadå trasig!!?
Mamam: Va ska jag göra nu då du får INTE ett nytt! OCH OCH OM DU SKA HA TUREN ATT FÅ ETT NYTT SÅ SKA JAG TA HAND OM DET!
Mamma: HEJDÅ!

Klick

Japp det var min kära mammas och mitt samtal imorse och för att göra saken bättre gick det inte att cykla och mina skor läckte in vatten..herregud vilket bra liv man har.
Skolan var tråkig som vanligt..fast kemi lektionen vinner nog i pris i "få eleverna att somna" eftersom våran lärare står och pratar om nåt i 1 timme..kul..not. Men är säkert jätte bra och nyttigt MEN jag har inte planerat att gå natur..sorry.

Just nu så sitter jag och river sönder mina naglar..jag ska sluta det är svårt, show some respect!

Och som ni alla säkert förstår får man inte pilla på en nytagen pirceing..ääh ja det gör jag verkligen inte nejnej. Bara så ni vet lixsom.

Annars då så spelar jag sönder 21 guns har lixsom klistrat sig fast i min hjärna och den är väldigt svår att få loss.

Nej men nu har jag väll skrivit tillräcklit med skit!


Ehhhhh ja bjuder på bilden..tror vi var lite speedade på nudlar och
cola.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Det där låter som en arg Birgitta, haha! Min morsa kan också lacka ur ibland o bli tokig. Undrar om dom är släkt på något vis??????

Snygg din piercing blev mamma visade kort. Jag får inte göra en för min M. Kanske när jag blir äldre.



Kram Lisa

2010-01-20 @ 10:12:26
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback