Nadishan gästbloggar!

Halloj alla ärliga och härliga människor som finns här på ingrids rosa blogg! Nadishan här..lr mitt riktiga namn e Martin=) Har fått denna ära att gästblogga i denna rosa blogg! Kan berätta lite om mej själv eftersom ni nog inte vet vem jag är...

Jag är född i Sri lanka, alltså e jag mörkhyad. Kom till Sverige när jag var 1 år o 3 månader. Är född 1993, bor runt Uppsala... Oftast glad, posetiv. En riktig pratkvarn!:D Haha. En riktig dagdrivare...tar (nästan) alltid dagen som den kommer. Finns inte så mkt att berätta egentligen. Spelade fotboll och innebandy ganska nyligen, men la av eftersom jag idrottat sen jag var 6 ungefär:S 

Ni kanske undrar hur jag och Ingrid känner varandra? Jo, de e såhär; Ingrid känner e utav mina bästa vänner. Och som jag och mina kompisar nästan gjort varje helg så åkte vi in till stan. Och då träffades vi... orkar inte förklara så noggrant:P Men kan säga att jag e jätteglad att jag träffat henne! Det e något jag inte ångrar;)

Aja, ska inte uppehålla er så länge, om ni vill följa min blogg så äre bara att gå in på www.nadishan.blogg.se Där kan ni hitta allt från videoinlägg till vanligt krims krams. Men mitt råd till er är att följa denna blogg!
Ska jag göra Ingrid glad så kan jag säga att detta e en utav dom bloggar som e extra rolig att följa. Hon e riktigt duktig enligt min mening! ") Men tro inte att jag säger detta bara för att göra henne glad utan även för att det e så!! 

Hare bra;) / Nadishan  

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback