Skaffa dig ett liv!

Nu har jag haft tålamod med det här länge, elaka kommentarer ramlar in..det här är sista gången jag tänker skriva ett inlägg där jag måste "försvara mig"
eftersom det är helt värdelöst och jag skriver hellre roliga inlägg då!

Vad leker du?Du har köpt smink på mus 1 eller 2 gånger, och helt plötsligt köper du inte "billiga märken"?!
För mig handlar det om kvalite' jag har använt vanligt smink från loreal, maxfactor och rimmel 
19
 och jag tycker inte alls dom är lika bra att använda som tex mus produkter.
 Och det behövs inte mycket till hjärna för att förstå att produkter som är lite dyrare är bättre och håller bättre..
 Men det är vad jag tycker, jag har ett stort intresse för smink och lägger hellre pengar på dyrare produkter som
 jag vet funkar bättre för mig.
 
 Så bara för att du är avensjuk för att jag har råd att köpa det jag vill och inte lägger mina pengar på  
 cigaretter/alkahol så behöver man inte sitta fegt och kommentera min blogg..sjukt patetiskt!

Och påtal om att jag har köpt produkter 1 eller 2 gånger..jag är numera stamis där..så oroa dig inte för det! ;)
Så om du vill köpa smink från billigare märken så gör det..men jag kommer iaf inte göra det!

Hoppas du växer upp och slutar kommentera annonymt!

Och juste fick en kommentar om att jag såg ut som en bonde..jo men jag älskar att gå runt så! Gör det jämt..min keps är det bästa jag någonsin köpt..ååh!


Men kör hellre min egen stil än att gå runt och leka fjortis..har lixsom växt upp.

Hoppas du går vidare med livet och slutar vara avensjuk på mitt..och mitt smink från mus!

Hare bra
 
// Ingrid

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skit i fittorna som håller på, dom ger dig ju bara statistik :D , ni är välkomna till min blogg bitches, skulle behöva lite statistik där med!

Ingrid, ge mig deras ip-adresser så spårar vi bara, när vi fått tag på dom.. då får vi se vilka som är bondar och inte ! ;) <3

2010-07-19 @ 21:40:20
URL: http://ader.blogg.se/
Postat av: Martin M

Helt rätt tjejen! Håller med i allt du säger :D

Personen/personerna som drygar lär ju inte ha någon fritid. Så... SKAFFA ER NÅGOT ROLIGARE! annars äre ju bara patetiskt!:O



GO Ingrid GO (H)

2010-07-19 @ 21:41:25
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback