Varför JAG bloggar

Internet svämmar över med bloggar nuförtiden, varnnan person har en.
Men vad är det som strävar efter, att bli kända, få massa läsare och få saker hemskickade?
Om det bara är det som man strävar efter, så tycker jag inte man ska ha en blogg.

För då skriver man bara för "att"
En bra blogg ligger det jobb bakom, insperation och kreativitet och det märks när någon tycker om att blogga, innehållet blir meningsfullt och intressant.

Och det är just det som behövs för att få folk att läsa, man behöver något som lockar folk.
På det sättet kan man bli känd och få hemskickade saker, så i grund och botten så är det dom kreativa och intressanta bloggarna som blir "kända"
Så om du bara bara strävar efter att bli känd så tycker jag du ska radera din blogg och skaffa dig något annat intresse!

Jag tycker om att blogga därför att det blir som en dagbok, dock en dagbok som är öppen för alla.
Så egentligen bloggar jag mest för min egen skull, jag kan gå tillbaka om ett år och läsa inlägg som jag skrivit och återuppleva mina känslor då, om jag var ledsen, arg, rädd eller glad.

Att kunna se tillbaka på det som tidigare varit är nyttigt.
Ett sett att bearbeta saker.
Man ska inte fly, man ska vara stark och sträcka på ryggen!

Det här är mina åsikter och det kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig, för jag är jag och du är du.

Kommentarer
Postat av: Martin M

Jo men precis:)

2010-07-25 @ 23:56:08
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback