Håll dina vänner hårt

En sak som jag tror vi tar för givet är våra vänner..vi försväntar oss att dom bara ska finnas där och inget konstigt med det.
Jag har många bra vänner som jag tycker väldigt mycket bra om, en del närmre och en del mer "ytligt bekanta"

Och en sak som jag har lärt mig, det finns INGEN som kan såra en så mycket som en kompis.
Det gör så fruktansvärt ont att bli sviken.

Jag gillar uttrycket "relationer kommer och går men vänner dom består" därför att en äkta vän ställer upp för dig i alla sitauationer.

Någon att skratta med och en axel att gråta mot.

Jag har väldigt svårt att lägga tillit på folk, jag vill inte vara sårbar..det var en tid då det var väldigt mycket som hände i mitt liv och jag visste inte vem jag skulle prata med.

När jag ser tillbaka på det önskar jag att jag hade en vän som hade ställt upp för mig då, någon att prata med eftersom jag gick igenom det helt själv.

Ta vara på dom du har och var rädda om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback