Love

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget..kärlek.
Lixsom det kan vara så mycket.
Det kan få en att sväva på små vita moln och även känslan av att det är värdelöst att stiga upp ur sängen.
Alla människor behöver någon, det kan vara en kompis, förälder eller pojkvän/flickvän.
Alla behöver någon att älska men även att bli älskad av.

Kärlek är för mig lycka, men även hjärtesorg.
Ett brustet hjärta gör ont, men det läker.
Tiden läker alla sår, glöm inte bort det.'

Även om det känns hopplöst när du står där själv och ensam med hjärtat i två delar.
Ge aldrig upp, kämpa vidare!

Våga tro på att det finns någon för alla, för det gör jag.


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: haha jadå! ;D

2010-06-23 @ 09:35:08
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback