Mina fina vänner !

Hejsan, dom senaste dagarna (veckorna höhö) har jag inte känt för att blogga, har inte haft någon insperation.
Och istället för att skriva skit så skriver jag hellre inget alls.

Annars har helgen sett ut så att i fredags umgicks jag med tomas, johan, olivia och felicia..underbara människor !
En grej jag måste tillägga är att jag tycker grymt mycket om mina fina vänner, ni får mig att må så underbart bra och ger mig nya krafter!

Och igår så drog jag och Felicia till almtuna och hade lite picknick höhö, blev prat mellan himmel och jord.
Helt underbart att sitta i kvällsolen och njuta av sommarlovet.

Drog sedan vidare till stan.
Dunder kväll!

Och snart bär det av att hämta min kära kusin vid bussen och sedan vidare till mormor, blir najs.

Inga bestämda planer för kvällen..men en fågel viskade i mitt öra om att vi kanske skulle köra anden i glaset..barndomsminnen ohja!

Nåja, ta dagen som den kommer och stanna upp och njut!
Ni får ha det så bra i det dystra vädret.

Kram Ingrid


Felicia ! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda U

Hahaha, anden i glaset ja, kommer ihåg när vi lekte det med Hanna, Jesus dök upp och allting. ;) :D

2010-06-22 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback