Fredag hela veckan

Hello, allt bra med er sötnötter? Här är allt bra, förutom massa skolarbete och att min navelpirceing strular lite..sak samma.
Annars började dagen med ett fanjagtrorjagkommertalivetavmig när jag såg att det var snö ute.
Hur som helst överlevde jag, tur det? Så jag och Alex traskade iväg till skolan.

Vi fick tillbaka nationelle i svenska med. Jag fick VG, jag blev helt okej nöjd visst jag skulle kunna fått bättre men hey? Klanka inte ner på dig själv så mycket och var nöjd med att du gjorde ditt bästa!

Nationella i år var faktiskt riktigt intressant, det handla om gränser.
Och just det området kan vara så STORT hela livet är fullt av gränser, öppna ögonen!

Just det jag skrev om är att det är viktigt att döma personer.
För mig är det ett vikitgt ämne eftersom dom här åren i tonåren är inte precis dom lättaste..det gör ont att få reda på att en kompis har gått bakom ryggen på en eller snackat skit. Jag vet jag har både varit den som snackat skit och blivit skitsnackad om.

MEN det finns dom tjejer/killar som går hem och mår jätte dåligt varje dag över att folk har sagt nåt elakt om dom.

Så tänk efter vad du säger, mitt motto är att om du inte skulle klara av att kolla personen i fråga i ögorna och säga det som du nu vill säga, så ska man hålla käften.

Jaja..jag skulle kunna hålla på hur länge som helst med det här, men hallå det är en blogg om mitt liv därmed mina åsikter..så lär er leva med det!

Nåja, helgen är fullbokad. Idag hockey, imorgon sthlm med Sandra och se genrepet till melodifestivalen, på kvällen träffa Hillevi, Jennifer, Mickis, Patrik och Anton vilket ska bli riktigt skoj..puss på er (:

Nåja nu ska jag glo vidare på sex and the city och sen förhäxad!

Ha det bra, puss ingrid

Måste också hälsa till min svenska lärare/mentor om han läser det här. Hehe hoppas inte alla stavfel påverkar mitt svenskabetyg alldels för mycket! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback