I'm back bitches!

Heeeeelluuuu bloggish, har ni saknat mig mycket? Såklart ni har!
Nej men ärligt har inte pallat bloggen, det har inte känns nåt roligt. Man får lixsom ingen respons, så kom igen kommentera nu för att göra mig riktigt happy!

Okej vad har hänt under tiden jag har haft bloggen på is?
Inte ett piss egentligen, samma gamla liv. Kan jag inte få upptäcka nån hemlig mutantisk kraft eller nåt så mitt liv blir lite mer intresant? Eller inte.

Okej det här med att jag är "tillbaka" kanske inte riktigt men ge mig lite feedback så ska jag försöka slänga in ett inlägg lite då och då.

Annars då dagen var skit tråkig, det var skola..skit tråkig. Sista lektionen var det matte = KAOS!
Och då menar jag KAOS, hallå jag är duktig och FÖRSÖKER jobba men hur lätt är det när 25 pers sitter runtomkring en och skriker, kastar saker, petar på en, mm. Hela tiden. Tack 9H..men jag älskar er ändå (:

Just nu sitter jag och min feta rumpa i sängen och glor på efterlyst. Det är grejer det!

Nej men slänger in några bilder istället..I know that you love to hate me? Nää inte direkt..här vill man inte bli hatad (:

Aja puss <3


Fina tjejer!


Jag och jim åkte spaaark i gunsta!

Det här med att va med på kort..

Jag har fina skor ja, ja skiter i om ni inte gillar uggs!

Så går det när man åker spark och fotar över huvudet!

Jag älskar dig min fina kamera!

Vill avsluta med att säga R.I.P fina farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback