Ja jag kanske är en i mängden

Som sagt min blogg må vara liten och väl i snitt 10 läsare..knappt. Jag är en i mängden bland dom tusentals bloggarna här på internet.
Visst det skulle vara jätte kul att få fler besökare, ha en snygg design, folk som kommenterar och få saker hemskickade gratis. Visst skulle det vara det!
Men tänk å andra sidan, kolla på storbloggarna som Kissie, Foki, Blondibella, Gaybloggen you name it!
Är dom verkligen lyckliga? 

Deras första tanke när man vaknar på morgonen är att man måste gå in o skriva ett inlägg på bloggen för att göra andra människor nöjda? Vad hände med det att det skulle vara roligt och inte kännas som ett krav?
Inte vet jag, är inte i deras situation visst dom kanske älskar det men finns säkert dagar då dom önskade att dom inte var "kända" utan bara vanliga som låter sin vardag flyta på.

Ibland orkar man inte bli kritiserad av andra människor. Och åter min blogg är liten, men hellre har jag 10 läsare som uppskatter det jag skriver än 100000 som aldrig blir nöjda!

Och jag menar inte på att jag inte vill att folk läser min blogg, absolut inte..men hallå nöj er någon gång?


Lite halv risig bild..men måste säga att jag älskar mitt läppstift
från Dior!





HAHA vilken min


Kommentarer
Postat av: TypPauoMjaow

Löv your blogg IngridMjaow:D och coolig bild på dig längst ner där;) pözz

2010-03-25 @ 00:06:46
URL: http://pauomjaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback