Patrik..

klagar på att jag aldrig uppdaterar bloggen, så är väl dags att göra det då. Min helg har varit helt ointressant..suttit hemma hela helgen. (Ja det är meningen att ni ska få skuldkänslor för att ni inte har frågat om jag vill göra nåt) Mmm..hur som haver har jag massa att plugga, jätte kul.
För nästa vecka blir det EGPYTEN med familjen och kusinerna! Mhmm umgås med killarna i 1 vecka..det blir skoj det! Dock så har vi alltid bråkat sen vi var små, men får hoppas att vi har vuxit ifrån det.
Jorah, ja ska iallafall ligga och steka och bli brun som en pepparkaka (okej röd då) men det är värt det!

Och när jag kommer hem är det ju lov! På lovet ska jag iaf träffa vännerna och sova.
Mina föräldrar jobbar ändå hela dagarna så dom kan inte säga ett skit om jag sover. HAHA!
Nej, men får dra hit lite folk så man inte blir som en gammal kärring och sitter hemma och degar
och lever på nudlar.

Nu ska jag glo vidare på när kärleken checkar in!

Puss


Vi är coola.


Och jag är störd, men det visste väl redan alla :)



Kommentarer
Postat av: Patrik

Nu kan jag inte klaga på det :(. Nästa gång blir det videoinlägg med "cha cha" :D

2010-03-21 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback