A new day, a new challenge

Good morning sweeties, har ni sovit bra? Det har jag gjort iaf, eller gjorde det tills Julia ringde och väckte mig 07.35..grejen är den att jag har sovmorgon. Men man ska inte klaga.

Annars har jag trögat (kan man säga så?) mig som fan på morgonen. Jag skojar inte när jag säger att det tog 15 min för mig att sätta på mig strumbyxorna. Nåväl..stress är inte bra.
Idag är det skola och en jävla massa matte. För mig som går på extramatte så betyder det sista lektionen maaaaatte= jag e så trött i huve så jag gör allt annat än att fokusera.

Men idag ska jag skärpa mig, okej lätt att säga nu.
Men det kommer gå awesome..(okej försöker pepp talka mig själv lite här!)

Och eftersom jag fick en halvtimme extra nu på morgonkvisten så uttytjar jag den till att lyssna på musik och sitta och sjunga på låtar som jag knappt kan.

Men men ni har få en superdunderunderbardag allihopa!


Jag är inte ett dugg uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback