Dare to stand up for who you are!

Att våga vara sig själv i alla situationer är inte det lättaste.
Ibland känns det bara lättare att följa med strömen.
Men våga stå upp för du DU är och vad DU tycker är viktigt. Att bara kunna stå imot grupptryck är inte det lättaste alla gånger att gå imot kompisarna och bli kallad feg och bli utstött.

Det kan kännas jobbigt just i den situationen, men tro mig i längden känar du på det.
Jag har själv en väldigt stark vilja och är svår att övertala till saker.
Att säga nej till saker som jag inte vill har jag inget problem till.
Men även det är en grej som man växer i.
För bara 1 år sedan var jag mycket mer osäker och följde hellre dom andras fotspår istället för mina egna.

Men en dag insåg jag att för att komma någonstans måste jag våga stå upp för mig själv.

Och det gör jag.

Du kan inte knäcka mig.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är en riktigt bra förebild för unga svenska tjejer Ingrid, fortsätt så, du kommer bli nåt stort och bra framtiden.

2010-05-14 @ 14:14:45
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback