Idrottsdag för hela slanten

Jo men precis, österängen hela dagen med heidenstam.
Måste ju tillägga att det inte är helt fel att ha ett problemknä när det är såna dagar, you see fridrott är inte riktigt min grej. Så blev placerad vid längdhoppet med Fanny för att mäta och kratta..gick skitbra tills jag skulle mäta.
För tydligen når inte min IQ upp till den nivån för att kunna mäta av ett måttband..nejdå så farligt var det inte men tror nog inte jag ska satsa på att bli funktionär i fridrott.

Annars var det blåsigt och kallt och jag ville mest hem, så min dag var ju topppen!
Och just nu sitter jag och degar vid datan och har precis smällt i mig choklad. Känns inte riiiktigt okej eftersom jag inte har tränat på typ 1 vecka..eller i måndags.

Men det kommer det med.
När tiden är inne.

Och eftersom jag absolut inte har något vettigt att skriva så tänke jag göra sådär "5 sanningar om mig själv"
Enjoy

1. Jag är sjukt rädd för skyltdockor, jag får alltid för mig att dom ska börja röra på sig och typ mörda mig.
2. Jag sjunger alltid sjukt högt i duschen, alltså onormalt högt.
3. Jag brukar överdriva för mina föräldrar om hur långt jag gått med hunden, för att jag inte orkar.
4. Jag började använda bh i typ 5an. Jag behövde den ju verkligen..
5. Jag har fuskat 2 gånger på prov den här terminen.

Oyes mina innersta hemligheter..eller kanske inte.


Oyes jag vet att jag ser sjukt smart ut i mina glasögon.

Kommentarer
Postat av: Mr B.

Nice guitar, great glasses!

2010-05-07 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback