Jag vet att livet inte är någon dans på rosor.

Jo såklart jag vet att livet inte alltid är en dans på rosor och allt är perfekt.
Men ibland önskar jag att det vore lite enklare..att allt inte damp ner på en gång. Ge mig lite tid att smälta allt bara låta det sjunka in.

Men om jag måste hantera det nu, blir det lättare sen? You tell me..just nu önskar jag att livet vore lite enklare jag kräver inte ens mycket bara att jag visste vad jag skulle göra av alla tankar och känslor.
Skulle behöva ett fack så jag skulle kunna sortera upp det och reda upp trasslet i mitt huvud, jag kan inte blunda och låtsas som ingenting även om det skulle kännas så underbart skönt att bara blunda för det som gör ont, för mina problem och motgångar

Men jag tänker inte fly. Jag står med båda fötterna på jorden vare sig jag vill eller inte.

Jag önskar att jag hade någon att prata med, någon som förstod som kunde vägleda mig.

Men det finns ingen, jag måste göra det här själv.

Alldels själv.





Kommentarer
Postat av: karro

jävlar vad snygg bild!

2010-05-05 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback