Livet är inte en evighet

Att ta vara på det man har är viktigt, viktigare än vad folk tror. Vi tar så mycket för givet och förväntar oss att det alltid ska finnas där.
Men njut istället av det du har för du kan förlora det lika fort.
Och att ångra sig då, det är försent.

Min farmor har alltid funnitis där, det var overkligt att hon nångång skulle försvinna. Det fanns inte i min värld.
Men en dag tar det slut, och nu står jag här själv och måste fortsätta leva mitt utan farmor för klockorna kommer inte stanna och jag kan inte vrida tillbaka tiden.

Egentligen är det så hima önödigt att bråka, man kan spendera tiden på ett bättre sätt. Men samtidigt så nyttigt för man lär sig då att inget går ens egna väg hela tiden.

Tanken skrämer mig men det räcker med att jag går över
gatan och det kan ta slut.

Ta vara på tiden. 

Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback