Nytt i sminklådan!

Har gjort en ny kategori här på bloggen..skönhet.
Eftersom jag har ett brinnande intresse för smink och dylikt så tänkte jag att en bättre kategori än så kan ju inte finnas!

Hur som helst har jag hämtat ut borstarna nu..underbara!



Puder och fondationborste från www.eleven.se!



Det jag gillar med fondationborsten är att den är sneställd, är då
lättare att komma åt runt nästipp och ögon!
Borsten är i syntet.



Underbart mjuk puderborste som även är ekologisk.
Enda nackdelen är att att den är lite liten för puder kan jag tycka!
Men man ska inte ta ut nåt i förväg, även den i syntet!



Kommer självklart skriva lite mera när jag använt produkterna!


Kommentarer
Postat av: alltidteresia

sjukt fin blogg !

hur är det med dig?

ha en super fin kväll !

kram<3

2010-05-18 @ 20:57:10
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: jaha okej vad kul! ;D

2010-05-18 @ 22:11:56
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback