Patetiskt..

Det är just så det känns att sitta och skriva det här..patetiskt.

Men eftersom vissa personer verkar tro att jag ljuger om att jag har problem med mina knän (och dom verkar disskutera det flitigt med) så tänkte jag ta upp det.

Varför skulle jag ljuga om att jag har ont i knäna, nu är det så att jag har varit hos flera läkare och röntgat/och gjort tester och jag har mb sclatter, även om jag har den "snällare sortens" betyder det inte att jag inte får ont?

Och JA jag kan gymma, eftersom dom här personerna inte verkar fatta det..dom borde läsa på lite!
Maskinerna på gymmet är utformade efter människokroppen, alltså dom ska minimera slitage.

Dom hade tex. tyckte att det var konstigt att jag inte kan springa ute men på löpband, men om ni nuuu tänker lite så är det så att löpbandet har ett bätte underlag än att springa ute. Som gör att mina knän fixar det bättre. Och om jag får ont så slutar jag självklart..jag är inte korkad?

Min schlatter kommer växa bort, men jag undrar om eran omogenhet kommer göra det? Jag hoppas det för eran skull..så om ni undrar något mera, så kom till mig istället för att stå och snacka skit om mig, tror jag kan försvara mig själv. Men jag tror knappast ni vågar komma fram och disskutera saken så ni kan gömma er bakom varandra istället!

Och för att uppmärksamma det lite extra..jag har g i idrott och om jag skulle vilja höja mitt betyg så skulle jag kunan göra det med eller utan mina knän. Men idrott är inte min grej så jag nöjer mig glatt med att g.

Och bara för att bevisa hur patetiskt jag tycker det här och hur sarkastiskt det här inlägget är..så får ni en smiley, jag som aldrig skriver smilysar i bloggen! :D


Kommentarer
Postat av: Patrik

schlatter är jobbigt att ha, jag vet själv :D

2010-05-09 @ 11:27:52
Postat av: CS

Du är på hugget och det är bra om man blir orättvist behandlad...;) Knäppisar som inte fattar något har alltid funnits o kommer dessvärre alltid att finnas.



Puss & kram från kusin vitamin :)))

2010-05-09 @ 19:02:21
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: carro

tycker du ska tänka dig för lite innan du säger att folk snackar skit. det är faktiskt så att det är ok att fundera varför det är så.

2010-05-09 @ 19:53:14
Postat av: Olivia

Spela roll, varför låter du dom bry sig om dina knän, dina knän är dina knän that's it! XD haha! Det kanske egentligen inte är dina knän som är felet utan deras hjärnor. Vilka det än är som snackat om dig såhär så tycker jag inte att du ska bry dig :) Vifta bort flugorna bara!

2010-05-09 @ 22:54:35
URL: http://ader.blogg.se/
Postat av: Fanny

Inkan, inget att bry sig om. Dom som snackar sånt har bara för lite att göra.

puss

2010-05-10 @ 15:06:20
URL: http://thebanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback