Phtoshop

Någon som är duktig i phtoshop som kanske skulle kunna hjälpa mig?
Visst jag provar mig gärna fram men lite halv drygt när man inte fattar något.
Gör som jag alltid gjort och trycker på alla knappar och ser vad som händer..funkar jämt, och sen olika bra men det är en annan sak.

Annars då har jag absolut inget vettigt att göra..eller jag borde plugga men har absolut ingen energi till det. Känner mig bara degig och förvirrad i huvudet vet inte var jag ska göra av med alla tankar.

Jag behöver någon att prata med, någon som verkligen bryr sig. Det folk inte förstår är hur svår jag har att lita på andra, jag kan inte öppna mig för vem som hellst. Mitt liv är lite av ett pussel.

Men man får ta en dag i taget..lev för nuet. Det är det enda som räknas.



Den dagen det här fotot togs, var en av dom jobbigaste i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback