Snurrdag

Hela dagen har varit en salig röra, först steg jag väl upp vid halv 11 och fick hastigt och lustigt veta att pappa skulle till stan så efter att ha ätit chips till frukost så bar det av på äventyr, först och köpa slangar och däck till cyklarna som det är punka på och sedan fara stan över för att leta efter ett kopieringscenter, vilket failade.

Hur som haver så fick jag min önskan igenom och vi har åkt till intersport, stadium och alla möjliga affärer för att leta efter vita höga converse, men dom är slut ÖVERALLT! Jag tror jag får psykbryt...jag vill verkligen ha ett par såna. Om det är nån som vet var dom finns, SÅ SÄG TILL!

Annars är min data helt störd och skulle installera ett antivirusprogram, nej men då finkar inte dvd-enheten..så jävla lycklig man blir då. Så hejsan virus säger jag bara!

Och som grädden på mosen så är mitt rum helt sjukt kallt, elementet är ljummet eftersom de är + grader ute..och det är lika med ett svinkallt rum. Jätte jätte kul.

Och att det regnar gör ju inte det hela mycket bättre..känner hur det här inlägget är önödigt..but you know what?

I don't care.


Bilden är creepy
Hillevis ögon is scary!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej gmn! <3 Jag hittade mina höga converse på Thun's , dom är röda men det finns vita med! Jag har också letat som en galning. På Thun's är dom mkt mkt billigare också, 500 elr 600:- för ett par!

Hoppas du hittar några, puss och kram, Olivia <3

2010-05-08 @ 17:12:25
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback