Sometimes the cup runs over

Låg i badet och helt plötsligt började jag gråta, ni vet verkligen krokodiltårar som bara rinner ner för kinderna.
Jag har ingen förklaring till varför jag bara börjar gråta, men ibland blir det för mycket och det bara rinner över.
Det känns som det har hänt så mycket på sistonde och jag känner mig så ensam.

Det är en svaghet jag har, jag tycker det är så sjukt svårt att lita på folk..och ibland behöver men anförtro sig någon men istället går jag och håller allt inom mig tills det exploderar.

Känslan kan man likna vid panikångest, allt bara kommer över en på gång och man har ingenstans att ta vägen.
Ibland önskar jag att man kunde backa tillbaka tiden och tagit vara på den bättre, men man måste blicka framåt.

Look only forward, and then everything will be okay..I think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback