Tinetuss..

Jo men efter att brandalalarmet inte gått mindre än 5 gånger den här veckan så tror jag att jag kommer få tinetuss innan jag fyllt 18. Då vet man iallafall varför!
Nej men ärligt så är det ganska puckat att sätta på brandalarmet eftersom lektionerna måste avbrytas och skolan utrymmas.
Första gången är okej..men 5 gånger på 3 dagar? I don't know.
Annars kan jag bara tillägga att jag har en sprängande huvudvärk och har varit en allmän bitch hela dagen.

Och nej det inte är inte lingonveckan har bara sjuka humörsvängningar.
Så känner mest för att slänga mig på soffan och göra absolut ingenting.
Yes.
Annars då så lyssnar jag på Tyler Hilton, and I love it.
Började faktiskt lyssna på honom pga. av One Tree Hill, och på tal om det

VARFÖR I HELVETE HAR DOM SLUTAT SÄNDA ONE TREE HILL!!?


Måste tillägga då att Chad Michael Murray
är grymt snygg! För er som inte vet så
spelar han en av huvudrollerna i
One Tree Hill. Hur man nu kan ha missat det?

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Tinituss, det är jobbigt ska jag säga dig! ^^ haft det i typ 5 år :P

OTH är underbart <3 Har dock inte hunnit sett färdigt sista säsongen än :P men det är bra, då har jag det kvar :)

2010-05-05 @ 16:19:29
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: One Tree Hill-Älskare

Vet inte varför, men dom har typ börjat med det nu. Och det gåt dessutom varje vardag, även om det är tidigare säsonger, men ändå...

Annars kan jag ge dig ett tips: köp på dvd! :D

2010-09-09 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback