Jävla rubrik..

Jävla rubrik är allt jag har att säga..har inget vettigt att skriva där.
Men måste ju tillägga att folk gillar när man skriver skit om andra.
Så fort jag gav svar på tal om skitsnacket så blev det massa som läste..to bad.
Om n vill läsa en blogg som skriver hatiskt om andra..då har ni kommit fel.

Nåväl nog om det
Eftersom jag har lite bloggtorka så gav Tomas mig ett tips om att skriva 10 pinsama fakta om mig, och eftersom jag är experternas expert på att bjuda på mig själv, så självklart ska man behaga sina läsare!

1. Jag äter grillkrydda på typ..allt. Samt att Ellen övertala mig att prova kolasås på ägg en gång. And so I did.

2. Om jag halkar omkull så låtsas jag alltid som ingenting och går bara vidare.

3. I 7an gick jag runt med kläder som bestod av, röda jeans, röd tjocktröja och skor med rosa skosnören.

4. Jag tänker mig aldrig för innan jag säger nåt, det bara ploppar ut.

5. En gång drog jag något dåligt skämt för Sandra, men grejen var att det inte var Sandra. Vilket jag inte såg förns efter.

6. En försäljare ringde en gång och frågade om jag var "sonen i familjen"

7. Jag rodnar extremt lätt.

8. Jag sa min lärares namn en gång och kalla henne jävla kärring, precis då går hon förbi.
 
9. När jag är ensam hemma står jag alltid och dansar och sjunger jätte högt!

10. Jag råkade kalla en av mina lärare "mamma" en gång.

Okej inte värsta grejerna, men är inte lätt att sitta och komma på grejer bara sådär!


Såhär kan man se ut i skolan, ärligt talat orkar jag aldrig sminka mig
när jag skolan..blir bara lite mascara på sin höjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback