Ang. förra inlägget.

Jag ber om ursäkt om förra inlägget om det var någon som tog illa upp. För det var inte på det sättet jag menade, visst jag blev väl arg och i stundens hetta är det lätt att säga saker som inte är så passande.
Så jag ber om ursäkt om någon tog illa upp.
Men jag måste få chansen att få förklara varför jag formulerade mig som jag gjorde och varför jag överhuvudtaget svarade på kommentaren.

För det första så använde sig personen av ett väldigt otrevligt språk. Jag tycker absolut att man ska säga till om något är fel, kritik är alltid bra! MEN man ska inte göra det på ett otrevligt sätt som trycker ner någon annan.
För den här personen skriver kanske något värre till någon annan. Den personen som får den kommentaren kan verkligen ta åt sig, och bli sårad. I mitt fall så bryr jag mig inte, men tänk den personen som verkligen tar åt sig och klankar ner på sig själv. Som kanske inte vågar säga ifrån.

Jag ville bara försöka formulera mig på ett sånt sätt där jag menar att man ska inte behöva ta skit från andra. För det är en gigantisk skillnad mellan att kritisera och att vara otrevlig/trycka ner någon. Så det var nog därför jag mest blev arg.

Men som sagt jag ber om ursäkt om någon tog illa upp. För så var det inte menat. Men jag står för det jag säger och tänker låta inlägget vara kvar.

// Ingrid.


Kommentarer
Postat av: emelie asplund

håller med dig ingrid! :)

2010-11-27 @ 19:32:25
URL: http://emelieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback