Be fucking you!

Det här något jag har skrivit om förut, något som jag tycker att varje person borde ta till sig av.
Var dig själv!
Varje person är unik, varje person har en unik själ.

Det spelar ingen roll om du är kort, tjock, lång, smal, blyg eller uttåtriktad utan det viktiga är att ingen är dig.
Lev ditt eget liv och ingen annans.
När jag ser tjejer som svälter sig själv för att vilja se ut som Britney, det gör mig upprikitgt ledsen.
Vad är hon egentligen för förebild?

Acceptera dig själv, även dina fel och brister!
Ingen är perfekt, men hur tråkit är det egentligen att vara perfekt?
Ska vi verkligen ägna våra liv åt att försöka vara som alla andra, jag har iallafall bättre saker att lägga min tid på.

Det kanske inte är så lätt, men ta en bit i taget!


Be you!

Kommentarer
Postat av: Andrea

våran tröja! <3

2010-10-02 @ 16:49:53
URL: http://andreaivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback