Lögner är det värsta som finns

En sak som jag inte tål, det är lögner.
Det är det absolut fulaste man kan göra enligt mig, att svika någons förtroende.
Nu pratar jag av egen erfarenhet efter vad jag har varit med om.

Att ljuga för någon är så fruktansvärt fult, och då menar jag inte små saker utan dom där som verkligen gör ont.
Därför att en lögn är så mycket mera än en lögn, det känns som en spark i magen.
Och du skulle aldrig sparka ner någon på rikitgt så varför göra det genom att ljuga då?

Sanningen kan göra ont, mer inget är värre än lögn och svek kom ihåg det!


Och nu ska jag sova, ha det bra.

// Ingrid

Kommentarer
Postat av: Olivia

Håller med till 100!

2010-09-02 @ 22:23:52
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback