Mitt eget lilla ställe

Kommer ni ihåg när man var liten, vilken fantasi man hade..eller jag hade det iallafall.
När man blev rädd/ledsen/arg så kunde man lixsom försvinna in i sin egna lilla värld, där det var tryggt.

Jag saknar det, att kunna fly bort från verkligheten och hitta ett innre lugn.
Mitt liv har varit ganska rörigt dom senaste veckorna, vilket på mig går ut på att jag mår dåligt och får ångest.
Att bara få försvinna en liten stund, att måla upp sin egen värld..den världen som passar mig.

Desto äldre jag blir, desto svårare blir det att hitta ett innre lugn känner jag..men jag behöver det.
Just nu har jag mycket tankar och ångest som jag inte vet vad jag ska göra av med, misstag.

Just nu vill jag kunna spola tillbaka tiden, det är en grej som gnagar i mig..men innerst inne vet jag att det inte går.
Så jag måste helt enkelt acceptera mitt misstag och gå vidare, det som en gång brustit läker, men ett misstag kan du inte göra ogjort.

Jag ska klara av det här, på nåt sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback